czwartek, 20 grudnia 2018

Serce topnieje | Heart melts

Handmade clothes for Barbie dolls

Pogoda za oknem wciąż mało zachęcająca do wyjścia. Ale jakoś udało mi się zmusić do wyskoczenia na dosłownie pięć minut. ;)

Dawno nie było żadnego kawalera. 

Już kiedyś pozował z inną Leą, może ktoś pamięta wiktoriańską parę?

Weather outside the window is not encouraging to go out. Still. But I forced myself to jump out for literally five minutes. ;)

There was no lad for quite a long time here. 

He was posing with another Lea once. Maybe somebody remembers a victorian pair?

Handmade winter clothes for Barbie doll

Leę ubrałam w szarości i biele. Choć ona też z tych, że we wszystkim wygląda świetnie.

Czapka i mitenki z szarego kordonka. Tym razem też użyłam drutów 2 mm.

I dressed Lea in grey and white. But she is one of those who look great in everything.

Winter hat and mittens are made from grey cordonette thread. I used knitting needles 2 mm again.

Hand knitted mittens and cap for Barbie


Hand knitted winter hat and mittens for Barbie doll

Ryan dostał nowy sweter. Ogromnie lubię takie wzory. Użyłam gotowej dzianiny.

Ryan got new sweater. I love patterns like this. I used the ready knitwear.


Ken Ryan Fashionistas 2012



Lalki nie marzną, ale ja tak. Więc to by było na tyle... ;)

Dolls don't get cold. But I do. So, that's about it... ;)

41 komentarzy:

  1. Ostatnio jestem chora na szary sweter i jak na złość nie mam szarej włóczki. Też mam słabość do swetrów w reniferki, gwiazdki i tym podobne. Nie mogę się doczekać każdego kolejnego z Twoich postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja coś na szarości się nastawiłam. ;)
      W tym roku nie zdążyłam zrobić "obciachowych świątecznych sweterków" - pewnie dopiero za rok. ;)

      Usuń
  2. Cudna romantyczna sesja! Lubię takie zimowe klimaty, trochę jak z filmu Dzień Świstaka albo teledysku Last Christmas. :)
    Jestem pełna podziwu dla twych umiejętności. Nie dość że sweterki bombowe to jeszcze takie maciupkie mitenki wyczarowałaś. Jesteś jak wróżka, która stroi modnie niepozorne Kopciuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nano. :) Żeby jeszcze zima była nieco bardziej łaskawa z tą śnieżną scenerią... Ale choć tyle się udało.

      Usuń
  3. Jejku, śliczna sesja, mega romantyczna😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja tej laleczki1 Tak pięknie i zgrabnie wygląda w tym stroju! A jej chłopak nie odbiega od niej klasą i modowym wyczuciem :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne zdjęcia w pięknej scenerii *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sesja, ale takie scenki szczególnie kłują w serce w obecnym stanie rzeczy... Niemniej jednak zachwyca mnie wszystko, z mitenkami włącznie. Chwilę temu właśnie potrzebowałam rękawiczek w wymiarze barbiowym, bo moja prywatna pasja odbija się także na działalności zawodowej-pokazywałam dzieciakom lalki w ubrankach i miałam wszystko oprócz "socks", "mittens" lub "gloves" ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Selinko, przykro mi że tak to wyszło. Ale nie zawsze wszystko się w życiu zgrywa.
      Pomysł z ubrankami na lekcjach to super sprawa! :)

      Usuń
  7. Lovely winter photos! I love the posing of the dolls. You always make them look so alive. And gorgeous outfits for both of them. I really enjoyed the snow scene. It's so hot here that seeing these made me smile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! It's very nice to read such comment.
      I'm waiting for spring. It's to cold and to gloomy for me...

      Usuń
  8. OBŁĘDALNA Lea!!!
    nie dziwię się menowi,
    że nie pozostał wierny...

    stylizacja pannicy na 6+

    pozdziwiam Was za recykling
    ludziowych ciuchów - ja wciąż
    mam obawy, że się popruje to...

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby zwykłe lalki a jaki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! A między nimi tak iskrzy że aż dziwne, że cały śnieg jeszcze nie stopniał od tego żaru:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna sesja śniegowa. Para wygląda bardzo fajnie. Mitenki i czapka genialne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tutaj od niedawna, dlatego zerknęłam na tę wiktoriańską parę i przyznaję, że i ona robi wrażenie:) Modele, jak zawsze, wprost idealni! I faktycznie, pogoda nie jest zachęcająca do wyjść z domu, ale zdecydowanie warto chociażby na te pięć minut, żeby zrobić tak pełne miłości zdjęcia! Poza tym, bardzo podoba mi się ten sweterek Ryana, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wiktoriańska para też Ci się podoba. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Sesja w duecie- świetny pomysł! Modelka w swojej szaro-białej stylizacji wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoją precyzję, te mitenki to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  15. What a handsome couple they make together Joanna. I really like the grey and white together and your hand knits are lovely. Do you find you bend those 2mm needles, mine always end up looking like boomerangs! LOL!
    Big hugs for the holidays,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      Yes, I have the same problem - they bends. And I have also 1mm neddles, they look like a wave. :D
      Big hugs to you!

      Usuń
  16. They look like they're having a wonderful time!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo urodziwa para w zjawiskowej, śnieżnej sesji! I te cudne sweterki! I mitenki! Próbuję takie dostać na siebie, ale bez powodzenia... A Ty wyczarowałaś takie maciupeńkie! Nie było szans, by oboje zmarzli, tak ich pięknie wyposażyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Widziałam takie mitenki ostatnio w jakimś sklepie... Jak sobie przypomnę gdzie, to dam znać.

      Usuń
  18. Oboje jak z żurnala! Wspaniałe ubranka! Sukieneczka, mitenki, czapeczka i ich właścicielka - cudownej urody dziewczyna! Chłopak ma wspaniały sweter! Żakardowe wzory to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię żakardowe wzory. Ale jeszcze nie wymyśliłam jak robić je w skali lakowej, aby wyglądały fajnie. U Ciebie widziałam ten biało-szary sweterek - wyszedł prześlicznie. Muszę poćwiczyć, tylko czasu brak. :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...