czwartek, 24 listopada 2022

Trudne wybory | Hard choices

Dziś tak na wesoło, dosłownie kilka zdjęć. Uszyłam sporo wiedźmich kapeluszy z filcu, w różnych kolorach. Dla panien w skali 1/6. Na początku nie miałam pomysłu na sesję, która pozwoliłaby je zaprezentować, ale później pomyślałam o wiedźmie w sklepie z kapeluszami. No, bo dlaczego nie? xD

Just for fun today, just a few photos. I sewed a lot of felt witch hats in different colors. For 1/6 scale ladies. At first I didn't have an idea for a photo shoot to show them, but then I thought of a witch in a hat shop. Why not? xD

Brigitte (The Barbie Look City Shine Purple Dress) wybrała się więc na zakupy. Zazwyczaj nie mam weny na opisywanie historii, wolę robić same zdjęcia. Ale dziś teksty same mi się nasuwały. ;)

- Klasyczny czarny? Niby elegancko, ale to takie bez polotu... Khaki? Hm, dobrze podkreśla kolor włosów.

So Brigitte (The Barbie Look City Shine Purple Dress) went shopping. Usually I don't have the inspiration to describe the story, I prefer to take pictures only. But today the lines just came to me. ;)

- Classic black? It seems elegant, but it's so unimaginative... Khaki? Hmm, it highlights the hair color well.

- Brąz. Pasuje do paska. Ale jakiś taki... Niee, to nie mój kolor.

- Bronze. It fits the belt. But some kind of... No, it's not my color.

- Fioletowy. No, no. Lekka ekstrawagancja. Mera umarłaby z zazdrości...

- Violet. Well, well. A slight extravagance. Mera would die of envy...


- Och, szary! Doskonale podkreśla moje oczy. Ale nie do tej sukienki! No tak, potrzebuję nowej sukni.

- Oh, gray! It highlights my eyes perfectly. But not with this dress! Well, I need a new dress.


Można się było spodziewać, że zakup kapelusza nie będzie prostą sprawą...

Pozdrawiam Was gorąco!

It was to be expected that buying a hat would not be a simple matter...

I greet you warmly!


 

18 komentarzy:

  1. Jakie to trudne wybrać ten odpowiedni. Super kapelusze i zabawna historyjka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież Wiedźmy też gdzieś muszą robić zakupy, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lustro obłędne. Co do kapelusza to doradzam fioletowy, niech Mera zazdrości, a co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fragment sześciokątnego klosza, w który wprawiłam lustro. :)
      Haha, no właśnie!

      Usuń
  4. This was certainly a fun idea for a photo shoot. Witch in a hat shop sounds like the beginning of a joke :D. If I was the shop assistant I would recommend the greenish and the brown one.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł z tym sklepem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kapelusze:) Także lustro przykuło moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Jak pisałam wyżej - to fragment klosza, w który wstawiłam lustro. :)

      Usuń
  7. Dać kobiecie wybór 😉 Śliczne te kapelusze i na pewno chciałaby wszystkie, a tu trzeba się na jeden zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wesolutka sesyjka, a przy tym świetnie eksponująca bardzo piękne lustro :)! Kapelutki rewelacyjne, ja bym stawiała na fioletowy :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Widzę, że lustro zwraca uwagę. ;)

      Usuń
  9. Kapelusze pierwsza klasa, trudny wybór. A lustro obłędne.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...